LIITON TARJOAMAT EDUT JÄSENYHDISTYKSILLE

Suomen Krav Maga liiton jäseneksi voi liittyä rekisteröity yhdistys, joka harjoittaa krav maga itsepuolustusmenetelmää. Jäsenhakemukseen tarvittavat tiedot löytyvät www.suomenkravmagaliitto.fi . Liiton syyskokous päätti, että jäsenmaksu vuodelle 2018 on 250€.

Jäsenmaksuun sisältyy mm. seuraavat edut:

1. Yhteinen lisenssivakuutus – Suomen Krav Maga liitto tarjoaa jäsenseuroille ja harjoittelijoille edullista lisenssivakuutusta yhteistoiminnassa Suomen Potkunyrkkeilyliiton kanssa. Lisenssivakuutuksen voi hankkia www.suomisport.fi - palvelusta.
  2. UUTTA! OP:n Tuplaturvavakuutus kaikille jäsenseuroille- Tuplaturva sisältää liikunnan toiminnanvastuuvakuutuksen sekä vapaaehtoistyön tapaturmavakuutuksen. Vakuutettuina ovat mukaan liittyneet lajiliitot ja niiden piirit, alueet ja jäsenseurat. Vakuutuksen piirissä ovat myös liikunnan ja urheilun aluejärjestöt sekä Olympiakomitea. Edun arvo on satoja euroja vuodessa! Lisätietoja uudesta edusta: https://www.olympiakomitea.fi/olympiakomitea/jasenpalvelut/edut-sopimukset-liitoille-seuroille/tuplaturva/
  3. OPM:n tukikelpoisuus- useimmat kaupungit edellyttävät tila-avustus- ja toiminnan avustuskelpoisuuden edellytykseksi kuulumista valtakunnalliseen lajiliittoon, joka on Olympiakomitean jäsen tai kumppanuusjäsen. Tämä tarkoittaa monille seuroille tuhansien eurojen hyötyä vuosittain!
  4. UUTTA! Seuratoiminnan hallinnollinen tuki ja neuvonta- Seuratoiminnan verotukselliset ja hallinnolliset toimet vaativat joskus kokemusta ja neuvontaa. Suomen Krav Maga liitto neuvoo ja avustaa jäsenseuroja näissäkin asioissa.
  5. Valmentajakoulutus- SKML tarjoaa jäsenseuroille yhteisiä Valmentaja – ja ohjaajakoulutus I – tason, II- Tason ja III- tason teoriaosuuksia sekä tyylisuunnittain toteutettavia lajiosuuksia. Lisää valmentajakoulutuksista voit lukea Olympiakomitean sivuilta tai Suomen Krav Maga Liiton sivuilta. Valmentajakoulutuksella seurat kykenevät edullisesti huolehtimaan siitä, että niillä on aina tarvittava määrä osaavia ohjaajia ja valmentajia. Lisäksi tyylisuunnat järjestävät omia ohjaajakoulutuksia.
  6. Tapahtumat, leirit, intensiivipäivät – Kaikkien jäsenseurojen harjoittelijat ovat tervetulleita liiton tukemiin ja järjestämiin leireihin, seminaaripäiviin sekä muihin tapahtumiin.
  7. UUTTA! Verkkosivupalvelu – on uusi, erityisesti aloittavia seuroja palveleva kokonaisuus, jossa jäsenseura voi luoda omat verkkosivut Suomen Krav Maga Liiton sivujen alle. Esimerkkinä Veikkolan Krav Magan sivut http://suomenkravmagaliitto.fi/veikkolankravmaga/
  8. Yhteinen markkinointi – Liitto ylläpitää yhteistä markkinointia niin verkkosivujen kuin facebook-markkinoinnin kautta. Tavoitteena on tarjota valtakunnallisesti krav maga näkyvyyttä seurojen potentiaalisille uusille jäsenille. Painopiste on vuoden alussa ja elokuussa, kun peruskurssi pääsääntöisesti alkavat.
  9. UUTTA! SKML Youtube – kanava videoiden julkaisemiseen ja seurakohtaisen markkinoinnin kohdentamiseen!

LISÄTIETOJA EDUISTA SAAT LIITON HALLITUKSEN PUHEENJOHTAJALTA!