HARJOITTELULISENSSI (vakuutus)

Suomen Krav Maga Liitolla on Suomen Potkunyrkkeilyliiton kanssa yhteistyössä järjestetty vakuutus eli lisenssi, jonka jokainen Suomen Krav Maga liiton jäsenseurassa harjoitteleva henkilö voi erikseen hankkia.

Lisenssin tulee olla voimassa tasokokeissa. Lisäksi harjoittelijalla tulee olla krav maga harjoittelun kattava vakuutus ja todistus tästä tasokokeissa.

Sporttiturvan vakuutusehdot 1.1.2013 alkaen

Potkunyrkkeily_Krav_Maga_Vapaaottelu_Thainyrkkeily_092017_06_21.pdf

Lisenssin voi hankkia verkkopalvelusta liiton verkkosivujen kautta. Vakuutuksen voi ostaa suoraan verkon kautta: http://www.suomisport.fi/

HUOM! Lisenssin osto ei vaadi kirjautumista, vaikka alussa kysytäänkin Sportti-id:tä ja salasanaa, voit siirtyä suoraan täyttämään henkilötietojasi. Kirjautumistunnukset ovat myöhempää käyttöä varten, jolloin kirjautumalla verkko-ostoon (verkko-oston kirjautumisosoite on sama kuin lisenssin osto-osoite) näet Sporttirekisterissä olevat tietosi ja voimassa olevan lisenssin. Sportti-id ja salasana lähetään automaattisesti sähköpostiisi,mikäli lisäät sähköpostiosoitteen henkilötietoihisi.

Ohjeet verkkopalvelun käyttöön:

1. Täytä henkilötiedot
  2. Valitse H-lisenssi. Valitse seuraavaksi oma seurasi valikosta. Seurasi nimi saattaa ilmetä listalla kahteen kertaan, jos seurassanne on myös potkunyrkkeilytoimintaa. Tällöin sinun tulee valitse se, jonka perässä on /KM. Paina seuraavaksi Vakuutusehtojen hyväksyminen -nappia.
  3. Klikkaa vakuutusehdot hyvätyksi (jahka olet lukenut ja hyväksynyt ne). Paina seuraavaksi Maksutavan valinta -nappia.
  4. Valitse haluamasi pankki verkkomaksua varten tai tulosta lasku painamalla Tulostettava lasku -painiketta. Jos valitset laskun tulostuksen, voit maksaa valitsemasi lisenssin myöhemmin. Jos käytät verkkomaksua, niin muista palata pankin sivuilta myyjän palveluun, jotta maksetun lisenssisi tiedot rekisteröityvät heti oikein. Muista käyttää viitenumeroa, jotta maksu kohdistuu juuri sinulle. Vakuutus on voimassa maksupäivänä klo 24 alkaen.

Muista tulostaa verkkopankista maksutapahtuma todisteeksi maksetusta lisenssivakuutuksesta.